Sevgili öğrencilerimiz,
Bildiğimiz üzere, COVID-19 küresel salgını nedeniyle yükseköğretim kurumlarındaki eğitim-öğretim faaliyetlerine uzaktan eğitim ile devam edileceğine karar verilmişti. Ancak evlerinde olan öğrencilerimizden, internet bağlantısı yeterli olmadığı için canlı derslerin takibinde, ders notları yanlarında olmadığı için ödev, rapor hazırlama vb. problem yaşandığına dair geri bildirimler olmaktadır. Üniversitemiz senatosu, bu şekilde ders takibi konusunda sorunlar yaşayan öğrencilerimizin, ortalamalarının düşmesi kredilerinin kesilmesi gibi konularda mağdur olmamaları için 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı Bahar yarıyılı ile sınırlı olmak üzere istedikleri dersleri bırakabilmelerine karar vermiştir.
Ders bırakmak isteyen öğrencilerimiz, 15 Mayıs 2020 tarihine kadar aşağıda bulunan dilekçe örneğini doldurarak fax veya e-posta (fotograf veya taratılarak) yoluyla öğrenim gördüğü akademik birime göndermeleri gerekmektedir.
- Elektronik ve Otamasyon Bölümü Telafi Dersi Duyurusu
- Elektronik ve Otomasyon / Bilgisayar Teknolojileri Bölümü Telafi Dersi Duyurusu
- 4. Bozok Öğrenci Paneli "Öğrenci Perspektifinden Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri"
- Ara Sınav Haftası Otobüs Saatleri
- Elektronik ve Otamasyon Bölümü Telafi Dersi Duyurusu
- Staj Dosyası Ön Değerlendirme Raporu Yayınlandı
- 2024-2025 Güz Dönemi Ara Sınav Duyurusu
- Güncel Otobüs Saatleri ve Ücretleri
- Ders Programları Güncellendi
- Mekatronik 2 / Grafik Tasarım / Elektrik ve Enerji Böl./Pr. Ders Telafi Duyurusu
- Öğrenci Kimlik Kartları Teslimi
- Ek Kontenjanla Gelenler İçin Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Hacıbektaş Belediyesinden Ücretsiz Çorba İkramı
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Olarak Çalışma Başvuruları Başladı
- Mekatronik Programı 2.Sınıf Telafı Dersi