2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI
DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER
1-) Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi
* Öğrenim süresini aşmayan 1. ve 2. sınıfta bulunan normal öğretim öğrencilerinin ücret ödemesi yoktur.
* Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler) Öğrenim Ücretlerinizi (ikinci öğretim öğrencileri) 22 Şubat-26 Şubat 2021 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Ziraat Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.
(Bankamatik ile katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak öğrenciler anlaşmalı üniversiteler kısmından ödeme yapmaları gerekmektedir.) Havale ile ödeme yapılmayacaktır.
*Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına veya Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur. Fakat oluşabilecek sorunların çözümü için dekontunuzu saklayınız.
2-) Ders Kayıt İşlemleri
*22 Şubat -26 Ekim 2021 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin ubs.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.
*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.
Üniversitemize yeni kayıt olan öğrencilerimiz; Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş ve Ders Kaydı İle İlgili Video İçin Tıklayınız.
*Sisteme giriş yapan birinci sınıf öğrencilerimiz, sol üst kısmında yer alan “Ders Ön Kayıt” sekmesine giriş yapacaklardır. Birinci sınıf öğrencilerimizin toplam alacağı ders kredisi 30 (AKTS) ‘ dir. Dolayısıyla “Seçilen; Sınıfınızdan:30, Toplam Sınıra Giren:30” (resminizin altındaki bölümde) bilgilerini görmeniz halinde ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesine tıklayarak danışman onayına göndermeniz gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır.
* 2. sınıf ve normal öğrenim süresini aşan öğrencilerimiz önce kaldıkları ve sistemin otomatik olarak seçtiği alttan alacakları dersleri, daha sonra alabilecekleri AKTS kredilerine göre zorunlu ve sonra seçmeli dersleri seçip kaydederek danışman onayına göndermelidirler.
*1 Mart 2021 tarihi itibariyle bahar yarıyılı dersleri başlayacaktır.
*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 01-05 Mart 2021 tarihlerinde okulumuz ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları, mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birim yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.
* 22 Şubat-26 Şubat 2021 ve 01-05 Ekim 2021 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler bahar dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından (01 Mart 2021) itibaren bir ay içerisinde kayıtlı bulunduğu akademik birime kayıt dondurmak istediğine dair dilekçe ibraz etmek zorundadır.
* Bu dönem için açılacak zorunlu ve seçmeli dersler ile danışman bilgilerine aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz.
* Danışmanınızın onayıyla birlikte ders kaydınız tamamlanmış olacaktır.
* 01 Mart 2021 tarihi itibariyle 2020-2021 BAHAR Yarıyılı dersleri başlayacaktır.
3-) Uzaktan Eğitim
*Salgın nedeniyle 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı BAHAR Döneminde okulumuz derslerin tamamı NUZEM üzerinden uzaktan eğitim yöntemiyle yapılacaktır. Ders programları okulumuz web sayfasından ve sosyal medya hesaplarından duyurulacaktır.
*Uzaktan Eğitim ile gerekli olan duyurular Üniversitemiz web sayfasından yayınlanacak olup, uzaktan eğitim sistemine giriş için öğrencilerin ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir. Ders kayıtları tamamlandığında uzaktan eğitim sistemi aktif hale gelecektir. NEVÜ DERSLİK Sistemine https://derslik.nevsehir.edu.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
Açılan Zorunlu ve Seçmeli Dersler
Bilgisayar Teknolojileri Bölümü / Bilgisayar Programcılığı Programı (NÖ-İÖ)
Elektronik ve Otomasyon Bölümü / Biyomedikal Cihaz Teknolojisi Programı (NÖ-İÖ)
Elektronik ve Otomasyon Bölümü / Mekatronik Programı
Elektrik ve Enerji Bölümü / Elektrik Enerjisi Üretim, İletim ve Dağıtımı Programı(NÖ-İÖ)
Tasarım Bölümü / Grafik Tasarımı Programı
Danışman Bilgileri
- Elektronik ve Otamasyon Bölümü Telafi Dersi Duyurusu
- Elektronik ve Otomasyon / Bilgisayar Teknolojileri Bölümü Telafi Dersi Duyurusu
- 4. Bozok Öğrenci Paneli "Öğrenci Perspektifinden Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri"
- Ara Sınav Haftası Otobüs Saatleri
- Elektronik ve Otamasyon Bölümü Telafi Dersi Duyurusu
- Staj Dosyası Ön Değerlendirme Raporu Yayınlandı
- 2024-2025 Güz Dönemi Ara Sınav Duyurusu
- Güncel Otobüs Saatleri ve Ücretleri
- Ders Programları Güncellendi
- Mekatronik 2 / Grafik Tasarım / Elektrik ve Enerji Böl./Pr. Ders Telafi Duyurusu
- Öğrenci Kimlik Kartları Teslimi
- Ek Kontenjanla Gelenler İçin Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Hacıbektaş Belediyesinden Ücretsiz Çorba İkramı
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Olarak Çalışma Başvuruları Başladı
- Mekatronik Programı 2.Sınıf Telafı Dersi